Sara Ströberg

två senaste veckorna

Publicerad 2016-03-04 23:23:59 i Vardag,

Inledde sportlovsveckan med en tidig födelsedagsmiddag med familjen på guldkant, väldigt gott och efterrätten är to die for!! På tisdagen var det min tur att fylla 18, ett försök till en födelsedagsselfie. Fick blandannat en efterlängtad fjällräven jacka samt min favorit parfym.
Fick en riktigt fin tårta med en gammal bild på mig, selfie, det var såååååå fint väder ute flera dagar på lovet. Lyckades ta sönder mitt sista par svarta byxor... Hanna fixade mysfrukost som var super god.
Första skoladagen efter lovet så var vädret underbart, spenderade hålan på Espresso hous med bästa majsan. Köpte med mig munkar inför bilresan till norrköping och tillbaka. Skjutsade alltså hanna och anton till tåget i nörrköping för att de senare skulle åka till arlanda och Australien. Blev självklart ett stopp på Max och hejdåkramar på stationen.<3
I onsdags träffade jag en saknad evelina och det blev espresso house för andra gången denna vecka. Men det är ju såå gott. Hade sällis hem med jonte efter skolan och en selfie haha.
Idag har jag städat och övningskört lite efter skolan, inte orkat med något mer haha. Har precis tävttat ut min inpackning och ska sätta på en film. Det är ju långhelg och inte skola förrän på tisdag, underbart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela