Sara Ströberg

Sista januari

Publicerad 2016-01-31 20:34:58 i Mat & gott, Vardag,

Hej & hallå! 
Vaknade vid klockan 10 då mamma väckte mig, kändes sådär i början men det var ändå ganska skönt att komma upp hyfsat än att ligga i sängen till 12. Det enda produktiva jag har gjort idag är att städa mitt rum & byta sängkläder haha, lite plugg har jag hunnit med också. Men det är trotsallt söndag och då tycker jag att det är helt okej att lata sig lite.
 
Som ni kanse ser på ovanstående bilder så åt vi riktigt god mat för att avsluta ännu en helg, pappa kan han! Nu ska jag pallra mig ner till soffan för att slöa lite till innan det är dags att sova. Börjar trots allt 08,20 imorgon vilket känns sådär. Men det är inte långt kvar till sportlov nu!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela