Sara Ströberg

Promenad på gränsö

Publicerad 2016-01-08 08:12:00 i Livet i bilder, Nikon d3100,

 Igår bestämde jag, mamma och jonte för att ta bilen ut till gränsö med tyra och gå en sbäng där. Skönt att komma ut lite då man mest håller sig inne i den här kylan. Ville även ta lite bilder med mitt stora objektiv då det fångar upp ljuset så mycket bättre än vad mitt kitobjektiv gör. Vi kunde knappt gå i skogen då det har kommit så mycket snö det senaste dagarna så vägkanten/trottoaren fick räcka, det var knappt någon trafik ändå.
 
Idag ska vi till Linköping för lite shopping, IKEA är något som jag verkligen måste till då jag behöver en ny byrå i min garderob. Har verkligen tröttnat på mina tråkiga trådbackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela