Sara Ströberg

På inköpslistan

Publicerad 2016-01-06 13:06:00 i Wanties,

Gopro HERO4 silver - Vill verkligen ha en gopro, Hanna och Anton har en och den är så otroligt roliga att hålla på och fixa med samt att man kan få riktigt coola bilder & filmer med den. Så jag och min lillebror ska förhoppningsvis köpa en på sportlovet!!
Adidas Superstar - Efter att jag köpte mina vita och svarta adidas skor i somras har jag varit helt kär, använt dem konstant känns det som. Så nu är jag riktigt sugen på att köpa mig ett par hel svarta till våren då jag tycker dessa är myyyyycket skönare än vad mina converse är.
Nikon 35mm afs 1.8mm dx - Eftersom jag har ett ganska stort fotointresse så vill jag gärna ha ett bländar objektiv eftersom jag har både ett zoom och ett vanligt kitobjektiv. Skulle va så härligt med ett nytt som har möjligheten att släppa in så mycket mer ljus! Samt att jag tycker det är roligt att det är ett fastobjektiv vilket innebär att det ej går att zooma/zooma ut
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela