Sara Ströberg

Onsdag

Publicerad 2016-01-27 23:28:00 i Vardag,

Hej & hallå! Denna dagen har gått sååå fort, det trodde jag inte när jag vaknade imorse. Mådde iaf bättre idag så valde att gå till skolan så vid tio hade jag vår första och enda lektion då vi skulle på studiebsök med samhäll beteende. Efter det mötte jag upp Evelina och vi gick en sväng på stan innan vi hamnade på Acapulco för att äta pizza. Där satt vi riktigt länge innan vi åkte hem till henne där vi bara pratade och hade det mysigt innan vi kollade på mästerkocken.
 
Imorgon är det en hel del på schemat, vi går bland annat ut på konstgräs med fotbollen imorn. Så det kommer kännas så konstigt då vi spelat inomhus sedan i November.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela