Sara Ströberg

Oktober, november, december

Publicerad 2016-01-13 13:50:46 i Återblickar,

Oktober 2015 - Under denna månad var det många mysiga stunder med vovven, sänghäng är det bästa<3 Tog mig tid att göra god frukost vilket jag inte alls gör längre, var fortfarande rätt mörkhårig och chillade med huvudvärk på cc's fest. Pappa hann även fylla år under denna månad, stod i en evighetskö för att få Håkan Hellström biljetter, det var en otroligt fin höst och jag fick tillslut en håkan biljett tack vare felix.
November 2015 - Denna månad var årets sämsta med endast en grej som kunde väga upp den lite. Gick en underbar promenad med mamma & ceasar ute på norra i höstvädret. Hade brunch med de härligaste tjejerna.Gjorde en pumpa (skulle tillhört oktober inser jag nu men vem bryr sig haha). Under denna månad förlorade jag min bästa vän och saknaden går knappt att beskriva, man känner tomheten lika starkt nu som då.
 
Åkte iväg på en dålig tajmad resa som sedan visade sig vara väldigt välbehövlig för stunden. Åt godaste chokladen på planet samtidigt som jag kollade om första säsngen av gossip girl. Hade en helt underbar semester med familjen på Fuerteventura där vi bara latade oss hela dagarna. Badade i poolen, havet, gjorde pannkakor med nutella, banan och grädde. Samt hyrde en minibuss och åkte på en roadtrip runt ön. 
Kom hem till en saknad felix och det blev en efterlängtad fika på espressohouse.
December 2015 - Har inte alls mycket bilder från denna månad, kan bero på att min iphone 6 åkte in på reparation i 2 veckor. Fikade och hade det mys med evelina, kämpade igenom de sista dagarna i skolan innan ett efterlängtat jullov. Fick hem mitt paket med julklappar från lush samt en ny efterlängtad iphone 6. Hade det mys med laget ute vid bastun och jag var förste kaminansvarig. Firade nyår på bästa sätt med familjen, trerätters och fotografering av fyrverkerier.
 
Hoppas verkligen 2016 uppnår till mina förväntningar för de är så höga iår!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela