Sara Ströberg

En efterlängtad helg

Publicerad 2016-01-30 21:50:36 i Livet i bilder, Vardag,

Hej & hallå! 
Fredagen igår gick fort, hade en kort skoldag med två lektioner som jag alltid har på fredagar. Efter det åkte jag hem och åt smörgåstårta innan jag, hanna, anton och jonte åkte ner till bion för att kolla The fifth wave  som äntligen kommit på bio. Den var bra,  men hade dock förväntat mig att den var skulle vara bättre än bra men haha.
 
Imorse var det tidig uppstigning då det var samling vid halv 9 då det var cup på g. Inomhus fotboll är ju såååå roligt, speciellt då hela laget var så otroligt grymma idag. Kom ut 2a i gruppspelet med noll insläppta mål samt ingen förlust. Detta ledde till semifinal mot tjust som det blev 1-1 som avgjordes på straffar. Är så otroligt nöjd att vi lyckades hålla nerverna och ta oss till final?!?! Finalen slutade 0-0 och avgjordes också på straffar, ca 10 straffar från vardera lag senare så fick vi se oss besegrade, men asså shit, vilket gäng vi är som aldrig ger upp!!
 
Nu ska jag försöka sova, då jag är helt slut efter en dag i sporthallen
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela