Sara Ströberg

Att se fram emot

Publicerad 2016-01-09 23:12:27 i Resor, Äventyr,

Känner på mig redan nu att 2016 kommer bli rikitgt bra, i alla fall de 6 första månader eftersom det är mycket som händer då. Det två saker jag ser fram emot mest är, för det första, min londonresa i april med mamma, pappa & jonte. Vi var där våren 2013 och 2014 men tyvärr blev det inget förra året så jag saknar verkligen staden och shoppingen!! 
 
Det andra som delar första platsen med london är HÅKAN HELLSTRÖM! Ja, ni läste rätt. Jag ska på Håkan Hellströms konstert den 4 juni med Frida! Kan verkligen inte längta mer än vad jag gör och dessutom ska vi stanna där två nätter så det blir en härlig helg i Göteborg innan vi tar oss an de sista veckorna i skolan.
 
Det som kommer tvåa på min lista är att jag fyller 18 i Februari!! Jag längtar faktiskt mer till Håkan och London än vad jag gör till att fylla år men det är ändå ingen stor skillnad. Den kanske också hamnar på en första plats egentligen... Haha skitsamma, jag kan ju sammanfatta med att detta är saker jag ser fram emot något enormt!
kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela