Sara Ströberg

Söndagsångest

Publicerad 2016-02-07 21:52:21 i Vardag,

Jaha ja, då var helgen redan slut... Känns som jag inte gjort något alls men har faktiskt hunnit med rätt mycket plugg så nu har jag bara ett matteprov att plugga till den här veckan, riktigt skönt att kunna fokusera på det. Imorgon är det både redovisning och förhör som står på schemat så vill bara få den skoldagen överstökad.. Sen ska jag ner på stan med Hanna och göra lite ärenden. 
 
Mycket planer denhär veckan vilket är så roligt, alltid kul att ha något att se fram emot. På tisdag ska jag också till frisör så fårse hur jag väljer att göra håret. Har sån beslutsångest just nu, men vill iaf klippa av det lite som jag gjorde sist, känns som det växer så
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela