Sara Ströberg

Ny vecka, nya tag

Publicerad 2016-02-02 22:54:29 i Mat & gott, Vardag,

Hej & hallå! Imorgon är det redan onsdag, dagarna har börjat susa förbi. Det enda intressanta som jag gjorde igår var att mamma och jag bakade bröd till semlor som vi sedan åkte bort till mormor med. Mer än så hände det inte.
 
Idag var jag och My en sväng på Lager 157 och hann med en snabbis på stan innan det var dags för ett efterlängtat häng med tjejerna, lika mysigt varje gång. Vid 7 hade jag träning på konstgräset, det gick sådär haha. Gjorde mig illa på något jäkla vänster samtidigt som det var svinkallt och blåste så otroligt mycket. Nu ligger jag i sängen med en kopp te och ska ta och försöka sova. Börjar dock inte förrän 10 imorgon men skönt att kunna sova ut på en vardag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela