Sara Ströberg

Fredag, lördag & söndag

Publicerad 2016-02-14 21:45:00 i Livet i bilder, Vardag,

Hej & hallå!
Har helt enket glömt bort bloggen de senaste dagarna, men så kan det bli ibland. I fredags slutade jag som vanligt strax innan 3, åkte hem och tog det lugnt innan jag åkte till evelina. Vi fick sedan skjuts ut till Eric som har fyllt 18. Spenderade kvällen där vilket var otroligt roligt och trevligt, kom hem vid 2 tiden då blev det att sova direkt.
Skulle egentligen träffat Maja igår men det blev lite omplanering där så vi ska ses imorgon ist. Så jag chillade hemma i princip hela dagen. Åkte en sväng till kpnstgräset med mamma för att kolla lite på IFK herrarnas träningsmatch. På kvällen köpte vi kina mat och kollade på film, mer än så hände det inte.
 
Idag vaknade jag av att mamma hade bakat frallor, riktigt gott. Sedan gjorde vi oss iordning och åkte iväg för att köra lite fysträning med laget. Helt slut var jag efteråt i alla fall. Nu på eftermiddagen har vi ätit både våfflor och pannacotta, sockerchock haha. Ska kolla klart en film på tv4 innan jag ska ta kväller, är sjukt trött.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela