Sara Ströberg

Det har varit mycket senaste tiden

Publicerad 2016-02-12 00:21:34 i Vardag,


Hej & hallå!
Lite dåligt med bilder just nu
Imorgon är det en efterlängtad fredag, ska bli sååå skönt med helg. Har planer både fredag, lördag och söndag vilket är roligt då jag spenderade hela förra helgen dränkt i plugg, men antar att detta blir belöningen för allt hårt slit. Har fortfarande lite arbeten som ska in under lovet så det ska jag försöka göra klart nästa vecka.

Ikväll har jag inte gjort mycket alls, lyckades ta mig upp ur sängen och till träningen förut vilket var skönt när man väl kom dit, men vädret var inte på topp. Nu ligger jag i sängen och kollar Sex and the city. Har sovmorgon till 11 imorgon så kan unna mig ett till avsnitt innan jag ska sova. Älskar fredagar med 2 lektioner och sovmorgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela