Sara Ströberg

Bilder från veckan

Publicerad 2016-02-05 16:30:03 i Vardag,

Hej & Hallå! Dålig update den här veckan, men mycket grejer på gång just nu. Den här veckan har gått så sjukt fort och nu är det bara 2 veckor kvar i skolan innan lov. Så underbart!! Men har iaf kommit igång med det sista plugget och har bestämt mig för att ta en riktig plugghelg för att bli klart med så mycket jag bara kan så jag slipper stressa och ha mig. Så slipper jag plugget i veckorna å kan ha kul istället!! 
I onsdags umgicks jag med evelina hela dagen och vi åt en massa frukt haha, men det var riktigt mys som vanligt. Vi styrde upp lite planer inför nästa vecka som ska bli såå roligt. 
 
Resten av fredagkvällen ska jag spendera hemma som det ser ut för tillfället, har inget inplanerat iaf. Men det är rätt skönt det också, så det blir nog chips och dipp. Måste plocka lite på mitt rum också så det hinner jag också med idag förhoppningsvis om jag inte stannar i sängen alltför länge.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela