Sara Ströberg

1825

Publicerad 2016-02-09 18:25:00 i Livet i bilder, Vardag,

Hej & hallå!
Dagen har gått fort, trots tråkiga lektioner. Vid halv 3 hade jag tid hos frisören, kände verkligen det var dags att klippa av mig håret och ville ljusa upp det. Jag e verkligen supernöjd, fixade så jag fick lite ombreaktigt i håret så jag slipper få soån skarp kant av utväxten. På bilderna ser det dock svart ut, men det är det verkligen inte haha. Svårt att få bra bild i mörkret. Klippte av det en hel del också, så nu är det typ till nyckelbenen och det är såååå skönt, bästa beslutet. Ska köra en silverinpackning nu i veckan med så jag får det lite kallare, men det är ju enkelt att fixa!
 
Nu ska jag snart bege mig till träningen på det minder inbjudande konstgräsen, längtar redan till jag kommer hem så jag kan duscha och krypa ner i sängen. Är så trött redan nu och ännu bättre blir det ju när jag har sovmorgon imorgon till 10<3333
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela