Sara Ströberg

160210

Publicerad 2016-02-10 22:48:43 i Vardag,

Hej & hallå!
Trots att tisadagr och onsdagar är det längsta och jobbigaste dagarna i skolan så har det gått otroligt fort denhär veckan, snart är det redan fredag! Känns sjukt bra då plugget har börjat avta mer och mer så nu är det bara matteprovet imorgon bitti som är kvar, är så nervös då det alltid känns som det är något man missar.
 
Slutade vid 4 idag, vilket är lika jobbigt varje onsdag, åkte sedan hem och åt semlor för att få upp motivationen för att plugga matte. Nu i eftermiddag/kväll så har jag suttit i skype med maja för att försöka lösa lite svårare uppgifter i boken, det kan vara bra att kunna. 
Nu har jag duschat, haft inpackning och sitter nu med min favorit ansiksmask på lush i ansiktet, tänkte göra ett inlägg om den nästa vecka då jag tycker den är helt underbar. Nu ska jag krypa ner med en kopp te i sängen och kolla lite på tv innan det är dags för mig att sova.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela