Sara Ströberg

Juli, Augusti, September

Publicerad 2015-12-30 14:21:33 i Återblickar,

Juli 2015 - Felix och jag hade 1 års dag under visdagarna så det blev en sväng på guldkant, Jonte och jag hängde på diggiloo. Mamma och jag bestämde oss för att köpa pizza och åka ut Scanvik med ceasar och äta. Fortsatte plocka mycket jordgubbar och fick hem mina favoritskor, Adidas superstar, supersköna. Många blåsiga båtturer fram och tillbaka från och till ön. Sänghäng blev det också.
Augusti del 1 2015 - Familjen ströberg bestämde sig för att bila till Danmark och ge sig ut på lite äventyr där. När vi var där kändes det som de varmaste dagarna på året och klänning var standard varje dag. Vi bodde precis brevid Tivolit så det blev ett besök där, mycket mysigt. Firade Fridas födelsedag med härliga tjejer på guldkant. Mys med bebis och levde livet på ön. Fick inte se den simmande älgen live, men tur att snapchat finns!
Augusti del 2 2015 - Det var många fina och klara kvällar på ön så passade på att ta lite kort när det var dags att ta kvällsdoppet. Jobbade på ett bröllop med Maja, frida och sally. Mycket slit men kul hade vi. Hade en period då jag la lite för mycket pengar på espressohouse, men de var det värt. Mycket matcher i både div 4 och div 3 med bästa laget. Filtergrejen på snapchat kom, och skolan började tyvärr igen och vi började tvåan, sjukt.
September 2015 - Vi bokade äntligen en semesterresa och denna gång blev det Fuerteventura. Mycket selfies denna månad av någon anledning??? Ceasar hade sina mycket speciella sovposer. Åkte till linköping med Felix, hans mamma & syster. Åt på favoriten tacobar, lika gott varje gång. bebisen<333 Sjukt fina solnedgångar hade vi också denna månad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela